مشهد نوشت
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 674
بازدید کل : 283103
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:, :: 14:41 :: نويسنده : فافا

یک عدد فافای حرم رفته درخدمتتونه که برای همتون دعا کرده صدای زیارت قبول نمیاد دوستان اون عقبی ها صدا رو رها کنید تو گلو اهان حالا شددیروز ظهر رسیدیم با ماشین خیلی سخته ادم خشک میشه تا برسه اما با دست فرمون بابا ما هفت ساعته رسیدیم مامان تو کل مسیر بیدار بود از دور دوربین نگاه میکرد تا نزدیک دوربین میشدیم اعلام رویت میکرد بابا هم سرعت کم میکرد بعــــــــــــــــله همچین خانواده ی خفن هماهنگی هستیم البته یه جا هم مچمون گرفتن که بابا کارت خفنش رو کرد(کارت جان.بازی جب.هه این صحبت ها نبود حالا پیدا کنید پرتغال فروش را) اونام خیرمقدم گفتن به ما راهیمون کردن رفتیم بعدم که رفتم حموم دیگه تا بیام طول کشید حرم نرفتیم راستشو بخواین دلم نبود برم به دلایلی که دیگه امروز صبح زدم تو سر دلم گفتم صداتو نشنوم این لوس بازیا چیه اصلا تو کی باشی که بخوای ناز کنی قهر کنی نری حرم والا ایــــــــــــــــش نمازم به جماعت خوندم تو دلم گفتم امام رضا کمکم کن دیگه ترکش نکنم اخه تقریبا یک سال دیگه نمیخونم تنبل شدم اونم منی که از ده سالگی نماز خوندم  روزه گرفتمخلاصه باشد که رستگار شویم هتلمون فردا رایگان میبره موج های ابی سرزمین ابی دقیق یادم نمیاد چی گفتن اما ما نمیریم چون هم مایو نداریم هم اینکه مامان بودن تو حرم با از صبح تا شب تو سرسره اب بودن به شدت ترجیح میده اینجور جاها به نظرم ادم به چندنفر پایه نیاز داره مثلا اگه عمه دخترعمو یا خاله هام بودن میرفتیم میترکوندیم اما الان تکی مزه نمیده  دیگه چی بگم اوووووووووووووووم اینجا هوا اصلا سرد نیست خوب شد با بارونی اومدم نه پالتو وگرنه میپختم بیرون بودم بگید چی دیدم محصولات فافا شامل لواشک الو دیگه ما اینیم دیگه شرکت به اِسممون میکنن تا درودی دیگر بِ دِ رود



نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت17:21---8 اسفند 1394
زیارت قبول خانومی
دوست خوبم:فدات عروس جون


sima
ساعت14:46---24 بهمن 1394
سلااااااااااااام.اووووووووووف مشهدبودی؟خوشابه حالت.من عاااااااااااشق امام رضام اخ اخ دلم گرفت.به به لواشکم که دیگه نگو.عزیززززززززمی
دوست خوبم:سلاااااااااام این اوووووووووف گفتنت منو یاد یه نفر میندازه.شما بیشتر


تمنا
ساعت17:58---20 بهمن 1394

اوا چرا کامنتم نصفه اومده .....ن.شته بودم صدا میاد؟؟کلی چیز اضافه هم نوشته بودم ولی یادم نیست
دوست خوبم:فقط صدش اومدخنده



آقایی و خانومی سفید پوش
ساعت20:43---17 بهمن 1394
زیارت قبول دوست گلم التماس دعا
دوست خوبم:مرسی عزیزم


من
ساعت2:26---17 بهمن 1394
آقا نظرای من میرسهههه
زیارت قبووول خانوووم
دوست خوبم:بعله خانوم میرسه شما اشک نریز حالا:)مخسی


تمنا
ساعت20:22---16 بهمن 1394
زیــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــارت قبــــــــــــــــــــــول...صد
دوست خوبم:مرسی عزیزم این صد به چه معناست خوو


shaylin
ساعت10:34---15 بهمن 1394
vyyy
webt kheyli qashange
khateratetono donbal mikonm
b mnm sar bezan
دوست خوبم:مرسی عزیزم


همسري
ساعت22:17---14 بهمن 1394
Mage man nagofte bodam palto bebar na baroni
Nazar nemizarama in davae
نفسیم:نه کی تو یادم نمیاد:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: